24 שעות בחיפוש בין בעלי מקצוע נמצא כאלה שמפרסמים שהם נותנים שירות 24 שעות. אז בו נדייק קצת – זה בין 17 ל-18 שעות. השאלה הראשונה שנשאל – אם להגיע בלילה עולה לנו יותר כסף, אז אצלינו זה לא עולה יותר גם בגלל שיותר נוח לנו לעבוד בשעות הלילה, פחות חם, פחות תנועה והיום העמוס כבר מאחורינו. ערכנו בדיקה יסודית לגבי בעלי המקצוע שמפרסמים 24 שעות. רק שתיים היו מוכנים לעזוב את המיטה ולהגיע בסכום של 180 ש"ח לביקור. גם אנחנו לא עובדים 24 שעות זוכרים? – בין 17 ל-18 שעות (גם לנו מגיע קצת לישון, לפעמים גם לאכול – הקפה על הלקוח). אצלינו סכום הביקור נשאר 150 ש"ח גם בלילה.
אז בוא נרחיב קצת. אנחנו עובדים 17-18 שעות ומגיעים לרחובות הכי צפופים מפני שאנחנו עובדים עם קטנועים. אין רחוב בתל אביב שאנחנו לא מגיעים – גם לדיזינגוף, גם לבן יהודה, אבן גבירול בקיצור – לכל מקום שאין חניה. אנחנו לא צריכים חניות! יש לנו מספיק ציוד בקטנוע לפתור 80% מהתקלות. רב התקלות מסתיימות בקבלים, טרמיסטורים, שלט לא תקין, חשמל שלא מגיע ולזה לא צריך משאית – מספיק תיק גב שמכיל מספר חלקים שעוזר לנו מאוד בנוסף לתיק הכלים ואם חסר גז, אז גם זה יש לנו. זוכרים? – 80% מהתקלות לא קשורות למילוי גז. מילוי גז שלא לצורך גורם נזק. הרי כל שנה חסר לנו קצת גז – זה לא בגלל חוסר גז, אלא בגלל שהסוללה הפנימית מתלכלכת משנה לשנה. כשהסוללה הפנימית מלוכלכת, השעון יראה לנו חוסר גז. עד שיגיע הטכנאי שיחליט לנקות אותה ובדרך גם את הוונטילטור שנמצא בסוללה הפנימית.
בסוללה החיצונית אין פילטר וגם בנו אותה פחות צפופה. פעם בשנה צריך לשטוף את הסוללה החיצונית עם צינור מים. במיוחד אם אנחנו גרים בדיזינגוף או אבן גבירול ששם לא חסר אוטובוסים. צריך לזכור שאוטובוס זה לא מטאטא כביש, הוא פולט הרבה פיח שבעזרת הוונטילטור החיצוני שלנו שבמזגן מלכלך את הסוללה. כשהסוללה החיצונית מלוכלכת, השעון יראה לנו שיש הרבה גז שלא נשכח – טכנאי טוב שמכיר את המערכת, עובד הרבה בנקיון – זה אלף-בית של המזגן.